وبلاگ به روز

ساخت وبلاگ

امکانات وب

-->-->-->-->-->-->-->-->-->

-->-->-->-->-->-->-->-->

-->-->-->-->-->-->

-->-->-->

-->-->-->-->

معرفي صفحه به دوستان

* نام شما
 

ايميل شما *

 

ايميل دوست شما *

 

ايميل دوست ديگر شما

 
 
 
-->-->-->-->-->-->-->-->-->این صفحه را به اشتراک بگذارید
-->-->-->


-->-->-->
لینک باکس

 


دانلود فارسی ساز ویندوز 7 (windows seven)
سرانجام بسته نرم افزار  فارسی ساز ویندوز محبوب 7 توسط مایكروسافت ارائه گردید. پس از نسخه موفق فارسی ساز ویندوز ایكس پی و ویندوز ویستا كه با استقبال بسیار زیاد توسط كاربران فارسی زبان از این فارسی ساز واقع شد. شما پس از نصب این فارسی ساز بر روی ویندوز 7 خود علاوه بر فارسی شدن تمامی بخشها و منوهای ویندوز 7 میتوانید تمامی پیغامها و حتی Help ویندوز را با زبان شیرین فارسی مشاهده كنید.
 
شما میتوانید با دریافت بسته LIP ویندوز هفت و نصب آن بر روی ویندوز خود تمامی بخشهای مورد استفاده خود را به زبان شیرین فارسی مشاهده كنید این نرم افزار قادر به فارسی سازی منوها،‌عناوین برنامه ها، برنامه های جادویی نصب، كادرهای گفتگو، و فارسی سازی تمام اخطارها و راهنماهای ویندوز 7می باشد. یكی از بهترین گزینه هایی كه ما كاربران فارسی زبان میتوانیم از آن استفاده بهینه نماییم و میتوان به بهترین مزیت این فارسی ساز اشاره كرد.
 
استفاده از راهنما یا همان Help ویندوز به زبان فارسی است كه از این طریق شما دوستان میتوانید به نكات بسیار جالب در مورد این ویندوز پی ببرید و ترفندهای استفاده از ویندوز محبوب 7 و همچنین روش پیكر بندی سیستم خود و صدها موارد استفاده از این ویندوز و نكاتی كه تا به حال در هیچ وب سایتی منتشر نشده است را بیاموزید.

قابلیتهای كلیدی فارسی ساز ویندوز محبوب 7:
- فارسی سازی متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و ...
- قابلیت نصب و فارسی سازی ویندوز های 64 بیتی و 32 بیتی
- قابلیت فارسی سازی تمامی Help ویندوز
- تبدیل كل محیط ویندوز از راست به چپ
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد ویندوز برای فارسی سازی
- رایگان بودن نرم افزار و دارای حجم بسیار كم
- سازگار با تمامی نسخه های مختلف ویندوز 7 و فارسی سازی آنها
- و ...

 دستورالعملها:
هشدار: اگر رمزگذاری BitLocker شما فعال شد، تا قبل از نصب LIP آن را به حالت معلق نگهدارید. Control Panel را باز کنید، System and Security و سپس BitLocker Drive Encryption را فعال کنید. روی Suspend Protection کلیک کنید .

از آنجا که بارگیری های متفاوتی برای نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی Windows 7 LIP موجود است، قبل از شروع به بارگیری باید مشخص کنید که کدام نسخه از Windows 7 در رایانه شما نصب شده است:
روی دکمه Start کلیک کنید، سپس روی رایانه کلیک راست کنید و Properties را انتخاب کنید. این گزینه اطلاعات اولیه مربوط به رایانه را به شما نشان می دهد.

برای نوع سیستم به قسمت سیستم نگاه کنید . این قسمت به شما می گوید که آیا نسخه 32 بیتی سیستم عامل Windows 7 روی رایانه شما نصب است یا نسخه 64 بیتی آن.

1. برای شروع بارگیری روی دکمه Download در این صفحه کلیک کرده یا زبان دیگری را از لیست گشودنی انتخاب کرده و Go را کلیک کنید.

2. یکی از کارهای زیر را انجام دهید:
- برای شروع فوری نصب، روی Open یا Run this program from its current location کلیک کنید.
- برای کپی کردن مورد بارگیری شده در رایانه خود جهت نصب آن در فرصتی دیگر، روی Save یا Save this program to disk کلیک کنید

دانلود رایگان فارسی ساز با لینک مستقیم نسخه 32 بیتی -  2.65 مگابایت

دانلود رایگان فارسی ساز با لینک مستقیم نسخه 64 بیتی -  4.24 مگابایت

پسورد فایل زیپ : www.irannaz.com


وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 487 تاريخ : چهارشنبه 29 شهريور 1391 ساعت: 19:51

 


آموزش گام به گام نصب ویندوز 8+لینک دانلود مستقیم
تب و تاب ویندوز هشت با شروع کنفرانس Microsoft Build بالا گرفته است. مایکروسافت در این کنفرانس به طور رسمی از نسخه ویندوز جدید خود پرده‌برداری کرد و کلی ویژگی و خبر و اتفاق پیرامون این محصول را منتشر ساخت که از جمله آن‌ها نسخه آزمایشی ویندوز 8 است. در این مقاله با چگونگی دانلود و نصب نسخه Developer Preview ویندوز 8 روی ماشین مجازی کامپیوترتان آشنا خواهید شد.

شاید پیش از این و با جست‌وجو در مطالب مختلفی که پس از معرفی Windows 8 Developer Preview منتشر شد، با نحوه نصب آن روی هارددیسک یا پارتیشنی از هارددیسک آشنا شده‌باشید که البته کار ساده‌ای است.
ولی ممکن است بسیاری از شما نخواهید این سیستم‌عامل را که هنوز نسخه نهایی آن منتشر نشده، به صورت کامل و مجزا روی درایو یا بخشی از درایوهای هارددیسک نصب کند و هدفش تنها نگاهی گذرا بر کم و کیف محصول جدید مایکروسافت باشد.
 
ایرادی ندارد! چون حتی در این‌صورت هم می‌توانید با به‌کارگیری یک راه‌کار ساده یعنی استفاده از ماشین‌های مجازی، محیط این سیستم‌عامل را از نظر بگذارنید و آن‌را مرور کنید. ماشین‌های مجازی برنامه‌هایی هستند که اجازه می‌دهند در کامپیوتر شخصی‌تان، یک کامپیوتر دیگر را به صورت مجازی شبیه‌سازی کنید. برای شروع کار از این آدرس برنامه VirtualBox را دانلود کنید.

پس از نصب برنامه، آن‌را اجرا کنید تا ساخت سیستم مجازی در کامپیوترتان را شروع کنیم. برای آغاز کار، روی دکمه بزرگ New در گوشه بالا و سمت چپ صفحه‌ای که باز شده کلیک کنید. برای ماشین مجازی‌تان یک نام مناسب انتخاب کنید و در بخش انتخاب سیستم‌عامل، Windows 7 را برگزینید. اطمینان حاصل کنید که نوع سیستم‌عامل (32 یا 64 بیتی) با نسخه جاری ویندوز 8 که آن‌را دانلود کرده‌اید، یکسان باشد.
 
آموزش گام به گام نصب ویندوز Windows 8 + لینک دانلود مستقیم ، www.irannaz.com

پس از زدن Next، صفحه دیگری باز می‌شود که در آن از شما می‌پرسد می‌خواهید به سیستم‌عامل مجازی‌تان چه مقدار حافظه تخصیص بدهید؟ نسخه 32 بیتی ویندوز 8 دست‌کم به یک گیگابایت و نسخه 64 بیتی به دو گیگابایت فضای حافظه نیاز دارند ولی هرچه مقدار حافظه رم که به سیستم‌عامل مجازی اختصاص می‌دهید، بیشتر باشد، بهتر است. Next را بزنید تا انتخاب‌تان تثبیت شود.
 
آموزش گام به گام نصب ویندوز Windows 8 + لینک دانلود مستقیم ، www.irannaz.com

بگذارید گزینه‌های Virtual Hard Disk و پس از آن Create New Virtual Disk به همان صورتی که هستند، باقی بمانند. فقط در صورتی که می‌خواهید در یک برنامه ماشین مجازی دیگر به هارددیسک مجازی‌تان دسترسی پیدا کنید، این گزینه‌ها را تغییر دهید. می‌توانید به دلخواه خود Dynamically allocated یا Fixed size را انتخاب کنید.
 
پیشنهاد ما این است که Dynamically allocated را برگزینید. در صفحه بعد، اگر ویندوزتان 32 بیتی است دقت کنید که دیسک مجازی‌تان دست‌کم 16 گیگابایت فضای حافظه داشته باشد. ویندوزهای 64 بیتی دست کم به 20 گیگابایت فضای حافظه نیاز دارند.
 
آموزش گام به گام نصب ویندوز Windows 8 + لینک دانلود مستقیم ، www.irannaz.com

باز هم Next را بزنید تا ماشین مجازی‌تان ساخته شود. وقتی ماشین مجازی جدید آماده شد، در فهرست ماشین‌های موجود در برنامه VirtualBox به نمایش درخواهد آمد. وقتی این مورد در فهرست نشان داده‌شد، روی آن یک بار کلیک کرده یا به اصطلاح آن‌را های‌لایت کنید و دکمه بزرگ Settings را بزنید. اگر کامپیوتر شما از مجازی‌سازی سخت‌افزار پشتیبانی کند، می‌توانید توسط زیرمنوی System به ماشین مجازی اجازه بدهید تا به هسته‌های بیشتری از پردازنده دسترسی پیدا کند.
 
اگر نمی‌دانید که پردازنده‌تان از مجازی‌سازی سخت‌افزار پشتیبانی می‌کند یا خیر، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت شرکت سازنده یعنی اینتل یا AMD از آن اطلاع پیدا کنید. اگر پردازنده‌تان اینتل است مدل آن‌را پیدا کنید و در قسمت Advanced Feature گزینه مربوط به مجازی‌سازی ‌را بررسی کنید. اگر پردازنده‌تان AMD است مدل آن و عبارت AMD Virtualization Technology را پیدا کنید.
 
آموزش گام به گام نصب ویندوز Windows 8 + لینک دانلود مستقیم ، www.irannaz.com

حالا روی زیرمنوی Storage و بعد Empty در زیر IDF Controller کلیک کنید. روی آیکون کوچک به شکل CD که کنار فهرست درایو CD/DVD قرار دارد کلیک و گزینه Choose a virtual CD/DVD disk file را انتخاب کنید. فایل Windows 8 .iso را که پیش‌تر روی کامپیوترتان دانلود کرده‌بودید پیدا کرده و آن‌را بارگذاری کنید. حالا روی دکمه بزرگ OK در پنجره سراسری Settings کلیک کنید.
 
آموزش گام به گام نصب ویندوز Windows 8 + لینک دانلود مستقیم ، www.irannaz.com

روی دکمه بزرگ Start کلیک کنید تا ماشین مجازی‌تان برای اولین دفعه بارگذاری شود. اگر کارها درست پیش رفته باشند، اولین چیزی که خواهید دید یک پیغام POP-UP است که درباره چگونگی عملکرد صفحه‌کلید و ماوس‌تان مطلبی را عنوان می‌کند. از آن صرفنظر کنید. VirtualBox بوت خواهد شد و بلافاصله به فرآیند نصب ویندوز 8 منتقل خواهد شد. این نشان می‌دهد که قسمت مشکل‌تر کار به خوبی انجام شده‌است. حالا زودتر از آنچه که حدس بزنید خواهید توانست در محیط ویندوز 8 و واسط کاربر جدید آن پرسه بزنید. در ویندوز 8 به شما خوش بگذرد!
 
 
 
 
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 394 تاريخ : چهارشنبه 29 شهريور 1391 ساعت: 19:48

 


فال و طالع بینی روز چهارشنبه 29 شهریور 1391
فروردین : امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما برایتان روز سختی را به ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود شما نسبت به همیشه دمدمی‌ مزاج تر بشوید. ممكن است یك نفر كاری انجام دهد كه باعث ایجاد عكس العمل سریع در شما بشود. حتی مواقعی كه احساس می‌كنید اوضاع روبراه است، باز هم امكان عصبانی شدن وجود دارد. ایران ناز، خود را سبك كردن و عصبانیت خود را بیرون ریختن چیز خوبی است، اما بدین وسیله نمی‌توانید بفهمید كه دور و برتان چه می‌گذرد.


اردیبهشت : شما امروز به جای اینكه برای رسیدن به خواسته هایتان سخت تر كار كنید دوست دارید بیشتر از نتیجه كار خود لذت ببرید. شما یك تصور معنوی از اهداف خود در ذهنتان ترسیم كرده اید، ولی امكان دارد نتوانید حالا بهش برسید. شما نباید برای شناختن رویاهای خود خیلی به خودتان فشار بیاورید، وگرنه ممكن است آنها را از دست بدهید. جالب این جاست كه اگر همه چیز را راحت گرفته و به خدا بسپارید، رویاهایتان خیلی زودتر اتفاق می‌افتند.


خرداد : در حالیكه سیاره عطارد یعنی سیاره فرمانروای شما از سوی نپتون جادویی كمك‌هایی معنوی دریافت می‌كند، شما نیز غرق در افكار خلاقانه خود شده اید. اما دلیل این رویا پردازی های شما این نیست كه فكر می‌كنید آنها می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند. ایران ناز، شما باید حالا خیلی حواس خود را جمع كنید؛ به خاطر اینكه یك قضاوت نادرست می‌تواند سبب شود وقت خیلی زیادی را تلف كنید و برای اهدافی كه هیچ وقت به واقعیت تبدیل نمی‌شوند بی خودی تلاش كنید.


تیر : در حالی كه اهداف بلند مدت شما برایتان مهمتر و پررنگ تر می‌شوند، شما لازم می‌دانید دقیقاً بفهمید كه دنبال چه چیزی هستید. حتی اگر شما كاملاً به دنبال ایده های خود نرفته اید، ولی هم اكنون صحبت كردن در مورد امكاناتی كه پیش رویتان قرار دارد امری لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته ها و توقعات دیگران هراس نداشته باشید، فقط به خودتان امكان این را بدهید كه در مورد تخیلات خود صحبت كنید.


مرداد : امروز حتماً به حس ششم خود اطمینان كنید، چرا كه قدرت خیلی زیادی دارد! اگر چه شما احساس می‌كنید در مسیر درست خود قرار گرفته اید، ولی ناامیدی هر لحظه ممكن است از راه برسد و لحظه ای بعد ناپدید شود. ایران ناز، از برنامه ای كه فكر می‌كنید درست نیست پیروی نكنید و با شخصی كه به پایان كارش فكر نمی‌كند كار نكنید. اگر لازم شد از همین حالا جلوی ضرر را بگیرید و بعد پیش بروید.


شهریور : شما امروز به راحتی ممكن است در مورد مسائل مالی تصمیم اشتباهی بگیرید، بنابراین وقتی می‌خواهید در این مورد دست به كاری بزنید باید خیلی حواس خود را جمع كیند. از خریدهای ناگهانی استقبال نكنید، برای اینكه با بی احتیاطی پول خرج كردن برایتان دردسر به همراه دارد. در عوض به موفقیت و شادكامی‌فكر كنید و با احتیاط عمل كنید تا در مسیر درست خود قرار بگیرید.


مهر : امروز هرچقدر كه سعی كنید متعادل تر و بهتر باشید، رویاهای شما نیز عینی تر شده و بیشتر به واقعیت نزدیك می‌شوند. ایران ناز، حتی اگر فكر می‌كنید كه منطق و قانونتان جواب نمی‌دهد، ولی باز هم چیزهایی كه می‌خواهید را در ذهنتان مجسم كرده و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی كنید. با این كار اتفاقاتی خواهد افتاد كه حتی در تصورتان نیز نمی‌گنجد


آبان : درست زمانی كه فكر می‌كنید همه چیز روبراه و عالی است، ممكن است از یك بحران ماوارءالطبیعه رنج ببرید. حتی اگر فكر می‌كنید كسی بر ضد شما عمل می‌كند، لازم است درك كنید كه شما در معرض خطرات جسمانی و مادی نیستید. اگر شما خیلی قیافه حق به جانب به خود بگیرید و خود بین باشید، دیگران متوجه نمی‌شوند كه تفكرات دور اندیشانه داشتن یكی از خصوصیات خوب شما است.


آذر : اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی كه به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه كافی توجیه كنید، ولی تصمیم گیری های جدیتان بیشتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید نیازمند دقت و تمركز هستند. این سخن بدین معنی نیست كه شما فرد دودل و شكاكی هستید، بلكه بدین معنی است كه اوضاع نسبت به آن چیزی كه در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی كه اكنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. ایران ناز، باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می‌كند و مشكلات بیشتری را به همراه دارد.


دی : شما قادر هستید در مورد مشكلی كه در محل كار اتفاق افتاده هر دو جنبه موضوع را ببینید، ولی نمی‌خواهید خودتان را ملزم به یكی از آن دو بكنید. خوشبختانه شما می‌توانید با بی طرف ماندن خودتان را این مقوله بیرون بكشید، اما گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد كه مجبور می‌شوید فوری عكس العمل نشان دهید. از نیازهای خود آگاهی داشته باشید، مطلع بودن  بهتان كمك می‌كند از شكست‌های غیر منتظره دور بمانید.


بهمن : داشتن نقطه نظرات جنجالی یك چیز است، توجیه كردن این نظرات چیز دیگری! نظریات شما امروز می‌تواند دردسر آفرین باشد، چراكه وقتی نتایجی كه بهشان دست یافته اید را شرح می‌دهید، زیاد واضح صحبت نمی‌كنید. ایران ناز، اگر نظریات شما با دیگران متفاوت است، حواستان را جمع كنید؛ دلیل ندارد كه مخالفت‌های خود را گسترش داده و به كشمكش و ناسازگاری تبدیل كنید.


اسفند : شما امروز خیلی خوب می‌توانید داستان سر هم كنید و این داستان هرچقدر غیر واقعی‌تر باشد بهتر است!! نپتون سیاره بخت شما با عطارد پرچونه دریك مسیر قرار می‌گیرد و شما می‌توانید به نحو مؤثری از فن بیان قوی خود برای توضیح دادن افكار خود استفاده كنید، حتی اگر این افكار غیر قابل شرح باشند! اما یادتان باشد دو صد گفته چون نیم كردار نیست؛ بنابراین از انجام دادن هر نوع فعالیتی كه شما را از داستانتان دور می‌كند اجتناب كنید.
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 369 تاريخ : چهارشنبه 29 شهريور 1391 ساعت: 19:37

 


مرجع خبري رئال مادريد : شبکه ای که بازیهای چمپیونزلیگ را پخش می کند ، در اعلام ترکیب رئال در مقابل سیتی یک گاف داد . آنها به اشتباه واران و اسین را در ترکیب نگذاشتند و از کوئنت رائو استفاده کردند . 
در تصاویر تلویزیونی به اشتباه از راموس و مودریچ به جای واران و اسین استفاده شده بود که تردیدهایی در میان بینندگان پدید آورده بود .

http://www.img4up.com/up2/48304430941494430951.jpg


وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 417 تاريخ : چهارشنبه 29 شهريور 1391 ساعت: 19:19


مرجع خبري رئال مادريد : آگوئرو با گذشت زمان همچنان آرزوی حضور در رئال را از یاد نبرده است . او مقابل رئال بازی نکرد اما به خبرنگاران گفت :" اگر رئال مادرید می خواست ، من در این جا بودم . اما حالا بازیکن سیتی هستم چرا که رئال مادرید هیچ تمایل واقعی به خرید من نشان نداد . " 
ملی پوش آرژآنتینی ادامه داد :" باید این خبر را تکذیب کنم که از قول من نوشته بودند که به خاطر گذشته ام در اتلتیکو هرگز نمی خواستم در رئال بازی کنم . این یک خبر کذب در روزنامه های انگلیس بود . " 
آگوئرو در مورد شباهت های بازی مقابل رئال با زمان حضورش در اتلتیکو گفت :" رئال مادرید همین است . پنج سال در اتلتیکو بودم و فهمیدم که نباید مقابلشان غفلت کرد . "


وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 345 تاريخ : چهارشنبه 29 شهريور 1391 ساعت: 19:16

 
مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو دیشب به بهترین شکل با هواداران آشتی کرد : با یک بازی درخشان در چمپیونزلیگ که سرسخت تر و جنگنده تر از هر زمان دیگری ظاهر شد . در حقیقت این بازی فرصتی بود تا ستاره پرتغالی " ناراحتی " هایش را فراموش کند . 
بازیکن پرتغالی پس از جمله معروف " من ناراحت هستم " به برنابئو برگشت اما دیروز همه چیز را فراموش کرد و پس از گل برتری ، کلید آشتی را به هواداران داد . کریستیانو بازی خوبی داشت و در دقیقه 90 دروازه هارت را گشود . این بار با تمام وجودش خوشحالی کرد . به نامزدش ، ایرینا نگاه کرد و روی چمن زانو زد و سپس هم تیمی ها دورش جمع شدند . پس از آن دستانش را به آسمان برد و به سمت هواداران تکان داد . 
کریستیانو پس از بازی در حالی که خوشحال به نظر می رسید گفت :" وقتی باید خوشحالی کنم ، می کنم . در مورد این موضوع زیاد صحبت کردیم . هر کسی حق دارد تا خوشحال یا ناراحت باشد . من امروز خوشحالم چرا که این بازی خیلی خوبی بود . در نیمه دوم اول موقعیت های خوبی داشتم اما در نیمه دوم عالی بودیم . " 
با این که دیروز برنابئو پر نشد ، اما آنهایی که آمده بودند با تمام وجودشان تشویق کردند . دیروز بازیکنان ، تلاش و فداکاری را به هواداران دادند و برخی حرکات نظیر دی ماریا و کریستیانو با تشویق های شدید همراه شد .

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 391 تاريخ : چهارشنبه 29 شهريور 1391 ساعت: 19:10

 


مرجع خبري رئال مادريد :خوزه مورینیو ، گل کریستیانو را به شکل جالبی جشن گرفت . او از نیمکتش به بالا پرید و روی چمن برنابئو زانو زد . حرکتی مشابه کاری که شش سال پیش در نیوکمپ کرده بود . 
http://estaticos02.marca.com/imagenes/2012/09/19/futbol/liga_campeones/1348043372_extras_noticia_foton_7_1.jpg
در آن زمان ، مورینیو که مربی چلسی بود در بازی ماقبل آخر مرحله گروهی مقابل بارسلونا قرار گرفت . آن بازی برای تعیین صدرنشین گروه کلیدی بود که بارسا تا دقیقه 90 با نتیجه 2-1 جلو بود اما ناگهان با گل دروگبا ، نتیجه مساوی شد . 
در آن بازی مورینیو وارد چمن نشد و فقط در کنار زمین خوشحالی کرد . آن بازی باعث شد که چلسی صدرنشین گروه شود و صعود بارسا به بازی با وردربرمن کشیده شود . بارسا آن سال توسط لیورپول اوت شد . 
خوشحالی مورینیو نشان می داد که چقدر بازی با سیتی برایش اهمیت دارد . البته این تنها خوشحالی جالب مورینیو در رئال نبوده است . او یک بار هم از کایخون در سال گذشته در مستایا سواری گرفت . خوشحالیش پس از حذف بارسا توسط اینتر در چمپیونزلیگ نیز به یاد ماندنی بود .


وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 387 تاريخ : چهارشنبه 29 شهريور 1391 ساعت: 19:07

 امروز رفتم کتابامو بگیرم دیدم دوتا سی دی هم دادن(سی دی ادبیات فارسی3 وعربی3)

این اموزش و پرورشم باکلاس شده واسه ما

کتاب های جدید اومده مثل زمین شناسی.خیلیامیگن درس شیرینیه ولی خودم باید بخونمش ببینم چجوریه.

وااااااااااااااااااااااااااااای!!!فکرشوبکن شنبه باید بریم مدرسه!!! اه اه اه

من خیلی زودتردوست دارم برم دانشگاه!!!!

ای خدا!!!!!!!!!!

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 376 تاريخ : چهارشنبه 29 شهريور 1391 ساعت: 19:01

 


جمله بسیار زیبای دوستت دارم به 24 زبان مختلف دنیا
1- افغانی ……….……..صدقه تو شونوم!………….!Sadghe to shonom

2- انگلیسی …………….……..آی لاو یو!……………………!I love you

3- ایتالیایی …………………………تی آمو!……………………..!Ti amo

4- اسپانیایی ………………….ته کویرو !………………………!Te quiro

5- آلمانی ………….…….ایش لیبه دیش!………………!Isch liebe dich

6- آلبانی ………….……………..ته دوه!…….………………….!Te dua

7- ترکی …….…………..سنی سویوروم!……………..!Seni seviyurom

8- پرتغالی ….…………….…….او ته آمو!………………….!Eu te amo

9- چینی ……….……………..وو آی نی!………………………!Wo ai ni

10- چکی ……..……….………میلوجی ته!…………………….!Miluji te

11- روسی ………………یا تبیا لیوبلیو!………………!Ya tebya liub liu

12- ژاپنی ……….…………آیشیتریو !…………….…………!Aishiteru

13- سویدی ….………یاگ السکار دای!……..………….!Yag Elskar dai

14- صربستانی …..……………….ولیم ته!……………………!Volim te

15- عربی ……..…………..انا بحیبک!…….………….!Ana Behibbek

16- فارسی..….…….….دوست دارم!……………….…..!Dooset daram

17- فرانسوی ……..……….ژ ت آیمه!…………………….….!Je t aime

18- فیلیپینی ….….………..ماهال کیتا!……………………..!Mahal kita

19- کره ای …………..سارانگ هیو!…………………….!Sarang heyo

20- لهستانی ….…………کوهام چو!……………………!Koham chew

21- مجارستانی..…………..سرتلک!…. ……………………..!Szeretlek

22- ویتنامی …….……….آن یه و ام!……………………..!An ye u em

23- یونانی ……..………….سغه پو!………………………!Sagha paw

24- یوگسلاوی ……………….یا ته وولیم!…………………….!Ya te vol
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 408 تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 ساعت: 19:23

 


روز عشق چیست و معادل ایرانی آن کدام است؟
بیست و ششمین روز از بهمن ماه امسال در تقویم برابر با چهاردهم فوریه، روزی است که به نام والنتاین نامیده شده. همان که در سال های گذشته با بیست و پنجم بهمن مقارن می شد ولی سال کبیسه امسال این تقارن را برهم زد.

والنتاین اولین موردی نبود که با رشد همه گیر و خارق العاده خود در مدت زمانی نه طولانی، به امری آشنا در جامعه ایرانی ما بدل گشت و قطعا آخرین نیز نخواهد بود.
 
این روزها بسیاری از مردم چه کودک و چه بزرگ، حتی اگر تلفظ صحیح والنتاین را ندانند ولی آشنایی حداقلی با آیین و رسوم این روز به خصوص دارند و گاهاً شمه ای از تاریخچه اش را شنیده اند. تاریخچه ای که عدم وضوح کامل آن در پس پرده افسانه هایی چند پنهان گشته است.
 
والنتاین که بود؟
امروزه کلیسای کاتولیک به این نتیجه رسیده است که حداقل سه قدیس با نام والنتاین وجود داشته اند که همگی به شهادت رسیده اند. از این رو چندین افسانه سعی در بازگویی خاستگاه این آئین دارند.
 
سده سوم میلادی، روم باستان فرمانروایی به نام کلاودیوس دوم داشت که معتقد بود جنگجویانش باید مردانی مجرد باشند. براساس همین اعتقاد ازدواج برای سربازان امپراتوری روم ممنوع گشت. قاطعیت فرمانروای بی رحم، جرأت ازدواج را از تمام سربازان سلب کرد.
 
اما در این بین کشیشی با نام والنتاین، مخفیانه عقد سربازان رومی را با دختران محبوبشان جاری می‌ ساخت. هنگامی که این عقدهای پنهانی آشکار شدند، والنتاین دستگیر و به اعدام محکوم شد. در زندان به دختر نابینای یکی از زندانبانان دل بست و هنگامی که رهسپار مراسم اعدام بود، کارتی برای دختر نوشت که با این امضا را داشت: «از طرف والنتاین تو».
 
استقبال ایرانیان از روز عشق
به عقیده کارشناسان روانشناسی، ایرانیان به سبب فرهنگ مردسالاری که ریشه در تاریخ سرزمینشان دارد، با آسانی قادر نیستند با جنس مخالف سر صحبت را باز کنند و بنابراین روزی همچون والنتاین مجال بازگویی عواطف را به طرفین می دهد و مهمتر اینکه در جامعه ای که هنوز به رابطه میان دختر و پسر با تردید و ظن نگاه می شود، والنتاین می تواند گامی به سوی رسمیت یافتن چنین روابطی باشد.

شاید کمتر کسی بداند که ایرانیان در روز والنتاین، پس از جشن عید نوروز، بیشترین کارت تبریک و هدیه را به یکدیگر می دهد.
 
در شرایط کنونی برخورد مسؤولان فرهنگی ایران در این خصوص بیشتر به نادیده گرفتن آن محدود می شود. در حالی که شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به طور گسترده ای به تبلیغ و ترویج والنتاین می پردازند و بر تعداد تبلیغ های تجاری وسایل و هدیه های مختص این روز سال به سال افزوده می گردد.
 
هرچند بسیاری از جوانان و نوجوانان با جدیت و حرارت درپی گرامی داشتن والنتاین گوی سبقت از دیگران می ربایند، اما هستند کسانی که با عجین شدن رسوم غربی با فرهنگ ایرانی مخالفند و درصدد یافتن معادلی ایرانی و حتی اسلامی برای این روز هستند.
 
جای خالی عشق در روزهای ایرانی
دکتر سارا شریعتی ،استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران درباره توجه و گرایش جوانان ایرانی به والنتاین که هر سال بیشتر از پیش می شود، می گوید: «در جامعه ما تعادلی بین مرگ و زندگی و غم و شادی نیست. اگر در سال ۶۵ روز برای عزا است، شاید ۲۰ روز برای شادی داشته باشیم.
 
این باعث می شود وقتی در رده های بالای سیاست گذاری کاری انجام نشود ،رده های پایین (مردم)خودشان شادی آفرینی کنند. هر جامعه ای در مورد نیازی که پاسخ بومی و داخلی نداشته باشد، از جوامع دیگر وام می گیرد .این وام گیری اول یک دوره مخفی را می گذراند و بعد رفته رفته، جای خود را پیدا می کند.»
 
اما می دانیم که گسترش والنتاین در ایران تنها به دلیل نبود شادی و نشاط در جامعه نبوده است، بلکه دلایل خاص دیگری نیز دارد. دکتر شریعتی در این باره می گوید: «عشق در جامعه ما یک تابوست. طبیعی است که جوانان با حجم رسانه ای بالای امروز (ماهواره و اینترنت) از آیین ها، جشن ها و فرهنگ کشور های دیگر باخبر شوند و آنچه پاسخگوی نیازشان باشد،تقلید نمایند. این تقلید کم کم آن قدر عادی می شود که شاید ۵۰ سال آینده کسی حتی به یاد نیاورد که والنتاین از کجا و چگونه وارد فرهنگ ما شده است.»
 
با اینکه تلاش هایی که هدف یافتن جایگزینی برای والنتاین را داشتند با ناکامی مواجه شدند و پیشنهاد انتخاب سالروز ازدواج حضرت علی(ع) فاطمه زهرا(س) با عکس العمل سرد مسؤولان فرهنگی همراه بود، ولی همچنان تلاش برای مطابق کردن یکی از روزهای باستان ایرانی با روز عشق ادامه دارد.
 
جشن عشق در ایران باستان
گفته می شود که در ایران باستان، بیست قرن پیش از میلاد روزی موسوم به روز عشق بوده است. این روز در تقویم جدید ایرانی دقیقا مصادف است با ۲۹ بهمن، یعنی تنها ۴ روز پس از والنتاین غربی. این روز «سپندارمذگان» یا «اسفندارمذگان» نام داشته.
 
سپندارمذ لقب ملی زمین است. زمین نماد عشق است چون با فروتنی، تواضع و گذشت به همه عشق می ورزد . زشت و زیبا را به یک چشم می نگرد. به همین دلیل در فرهنگ باستان اسپندارمذگان را به عنوان نماد عشق می پنداشتند. در ایران باستان علاوه بر ماه، روزها نیز اسم داشته اند و در هر ماه، یک بار، نام روز و ماه یکی می شده است. در همان روزی که نامش با نام ماه مقارن می شد جشنی ترتیب می دادند. روز پنجمین هر ماه اسفندارمذ، نام داشت که در ماه دوازدهم سال که آن هم اسفندارمذ بود، جشنی با همین عنوان می گرفتند.
 
سپندارمذگان جشن زمین و گرامی داشت عشق است که هر دو در کنار هم معنا پیدا می کردند. در این روز زنان به شوهران خود با محبت هدیه می دادند. مردان نیز زنان و دختران را بر تخت شاهی نشانده به آن ها هدیه می دادند.
 
با روز عشق چه کنیم؟
هدایای روز والنتاین شامل گل رز و یا دسته گل، شکلات، کارت تبریک ولنتاین، عروسک، شمع، نامه عاشقانه، یک قطعه شعر عاشقانه و بسته های کادویی ویژه روز والنتاین است.
 
سالیانه بیش از یک میلیارد کارت تبریک والنتاین در سراسر جهان رد و بدل می گردد که بیشتر آنها توسط زنان خریداری می شود و میلیون گل رز و میلیون ها جعبه شکلات در سالروز والنتاین هدیه داده می شود که اغلب آن ها را مردان خریداری می کنند.
 
عده ای بر این عقیده اند که یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در گسترش والنتاین مافیای اقتصادی یا همان دنیای سرمایه داری است که با تبلیغات وسیع، مفاهیمی همچون عشق و دوست داشتن را به ابزاری برای راهیابی به اندیشه های استثماری بدل ساخته است.

شاید بیگانگی با فرهنگ باستانی ایرانی، دلیل رویکرد به چنین آئین و رسومی باشد که جوانان ما را وام دار دیگر فرهنگ ها می سازد. اما آنچه که اکنون مطرح است این است که آیا برخوردی تا این حد مشتقانانه دلیل گویای نیاز اجتماعی قشری از مردم ما نیست و همین گرایش ها ایجاب نمی کند که پیش از آنکه رشته کار کامل از دست رود در اندیشه فرهنگ سازی مناسب و جامعی در این زمینه باشیم؟
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 368 تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 ساعت: 19:22

 


راه های تشخیص نشانه های عشق حقیقی
در رمان نویسی، نشانه های عشق واقعی به سمت ملودرام گرایش دارد. تپش قلب، بی خوابی، بی اشتهایی، به حرکت درآمدن پرده ها و آتش بازی. اما اگر چنین چیزهایی را حس کردید، آنقدر که اسیر هوس شده اید، عاشق نشده اید. اگر هوس را کنار بگذاریم، نشانه هایی که در این مقاله برایتان عنوان می کنیم، نشانه های انکارناپذیر از عشق حقیقی - و سلامت احساسی - هستند.

به راحتی علت اینکه نمی خواهید با کسی ارتباط برقرار کنید را توضیح می دهید
باوجود اینهمه بیماری های مختلف دیگر هر روز با یکی بودن به اندازه گذشته جذابیت ندارد. مسئله تمایل به تک پر بودن نیست مسئله حرف زدن درمورد آن است. تعداد زیادی از زن ها و مردها تک همسری هستند و احساس می کنند که تمایلشان برای چشم پوشی از بقیه به همسرشان قدرت بیشتری می دهد. اما وقتی دوست داشته باشید که این حس و تمایل خودتان را توضیح دهید نه تنها عاشق هستید بلکه فردی منطقی و فهمیده نیز به نظر خواهید رسید.

دفترچه خاطرات گذشته تان را دفن می کنید.
“من دفترچه خاطراتم را دفن کرده ام!” این جمله نه تنها تک پر بودن فرد بلکه برنامه داشتن برای آن را نشان می دهد مخصوصاً وقتی می گویید که هیچکس از آشنایانتان به پای معشوق فعلیتان نمی رسد. تمایل شما برای خلاص شدن از آن، نشان از این واقعیت دارد. همچنین نشانه این است که دیگر هیچ تمایلی برای دیدن عشق های قبلیتان ندارید و این یعنی در این رابطه دیگر میلی به برگشت وجود ندارد و فقط می خواهید به جلو بروید.

شاید با خودتان فکر کنید که منصفانه نیست که دفترچه خاطرات را در شومینه بیندازید و بسوزانید، به همین دلیل اطلاعاتتان را روی لپ تاپ شخصیتان که دست هیچکس به آن نمی رسد ذخیره می کنید. تعهد، تعهد است. اگر تظاهر کنید که دفترچه خاطراتتان را دور ریخته اید یعنی تظاهر به متعهد بودن می کنید. پس بزرگ شوید: اگر به اندازه کافی بزرگ شده اید که کسی که دوستش دارید شما را جدی بگیرد، پس یعنی به اندازه کافی هم بزرگ شده اید که خودتان خودتان را جدی بگیرید. در روابط متعهد دیگر جایی برای دوز و کلک نیست.

جایی می روید که از آن متنفر هستید.
اینکه دلتان بخواهد که با عشقتان جایی بروید که به شدت از آنجا متنفر هستید و اصلاً هم به خاطر آن ناراحت نشوید یکی از نشانه های خوب عاشق شدن است.

وقتی تازه شروع به قرار گذاشتن کرده بودید وسوسه می شدید که این رابطه را بر هم بزنید. در مرحله بعدی رابطه برای خودتان می ایستید و کارهایی که دوست ندارید را به هیچ وجه انجام نمی دهید. این فرایند کاملاً لازم است چون اگر قرار است یک عشق واقعی وجود داشته باشد باید بر مبنای اینکه خود واقعیتان کیست بنا شود نه کسی که طرفتان دوست دارد باشید. اما وقتی در آخر به عشق می رسید نیاز به اثبات مداوم خودتان با تاثیرات معشوقتان نرم تر می شود و این حس بخشش به خاطر عشقتان سخاوتتان را جبران می کند.

لازم نیست خوب حواستان به همه چیز باشد تا همه چیز ۵۰-۵۰ باشد. اما وقتی حس کنید که عدالت و مساوات و احترام بینتان وجود دارد آنوقت برای انجام کاری که از آن متنفرید اما طرفتان به آن علاقه دارد تمایل بیشتری پیدا می کنید. به عبارت دیگر، آن فرد از آن کار یا اتفاق مهمتر می شود.

اگر ولخرج باشید صرفه جوتر و اگر خسیس باشید دست و دلبازتر می شوید
مسئله پول نیست بلکه میل به امتحان کردن اعتقادات اصلی  به خاطر ارزش گذاشتن به فردی دیگر و دیدگاه و نظرات اوست. هر رابطه خوبی ما را تغییر می دهد. اگر با عشقتان بودن باعث می شود یک بخش اصلی از خودتان را تغییر دهید فقط نشانه عشق نیست، بلکه نشاندهنده احترام و میل به یادگرفتن از همدیگر است. این یعنی رابطه تان اینقدر امن هست که بخواهید در آن دست به امتحان کردن کاری جدید بزنید.

ریا و دورویی را فراموش کنید. باید اینقدر جرات، قدرت و انرژی داشته باشید تا سیستم اعتقادی خودتان را چه سیاست، سقط جنین، غذای چینی، مسافرت، بچه دار شدن، باغبانی، پول یا هر عقیده دیگری به چالش بکشید.

هیچ کاری نکردن اما با هم بودن فوق العاده به نظر می رسد
در مراحل اول رابطه عطش عمیقی برای شناختن همدیگر وجود دارد اما این دوران کمی ترسناک هم به نظر می رسد چون ممکن است طرف مقابل کسی نباشد که شما فکر می کردید یا بدتر از آن، شما آن کسی نباشید که طرف مقابلتان می خواسته است. بااینکه در ابتدای رابطه هیچ چیز قطعی نیست اما شما فکر می کنید که اینطور است به همین خاطر دوست دارید همیشه با هم باشید و کاری انجام دهید، چه در ملاء عام چه محرمانه.
 
در این دوران همیشه دنبال جایی هستید که با هم بروید و کاری که با هم انجام دهید. اگر زن و شوهری هستید که به رابطه جنسی علاقه دارید، کارهایی که می کنید هم پیرامون این رابطه خواهد و بقیه کارها اهمیت زیادی نخواهد داشت. اما وقتی آن عطش جنسی اولیه فروکش کرد دوست دارید پز همدیگر را به بقیه بدهید چون حس می کنید که خوب با هم جور شده اید و به آن افتخار می کنید.

وقتی حس کنید که هیچ کاری نکردن اما با هم بودن هم می تواند لذت بخش باشد یعنی عاشق شده اید چون مراحل قبلی که مرحله ترس، رابطه جنسی و پز دادن است را پشت سر گذاشته اید. حالا رابطه فقط به شما دو نفر منحصر می شود نه آدم ها یا کارهای دیگر. درواقع بااینکه در زندگی طبیعی همدیگر وارد شده اید اما با هم بودن برایتان فوق العاده ترین چیزی است که می توانید فکر انجامش را بکنید.

حاضرید خودتان بودن را به خطر بیندازید
خودتان بودن مهمترین مسئله ممکن است. بقیه مواردی که در این مقاله ذکر کردیم همه مستلزم این است که خودتان باشید اما وقتی واقعاً کسی را دوست داشته باشید دوست دارید بداند که شما که هستید و شما را برای آنچه که هستید دوست بدارد نه آنچه که تظاهر می کنید هستید. وقتی در یک رابطه عاشقانه واقعی باشید می توانید صادق و رک و راست باشید و از فرصت ها استفاده کنید.

بخش نیرنگ آمیز عاشق بودن این است که می تواند شما را ترغیب کند خودتان باشید. شما دوست دارید کسی که قرار است شریک زندگیتان شود همیشه خوشحال و خوشبخت باشد و تنها راه آن این است که خودِ واقعیتان باشید. مطمئناً الان که او را اینقدر دوست دارید دلتان نمی خواهد با دروغ با او زندگی کنید اما باید مراقب باشید که به چه اعتراف می کنید. یادتان باشد که بین صداقت و دورویی سکوت است. اگر اینقدر بزرگ شده اید که عاشق شوید، پس اینقدر عاشق شده اید که بفهمید بعضی وقت ها باید ساکت باشید.
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 493 تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 ساعت: 19:21

 


معروفترین داستانهای عاشقانه تاریخ و ادبیات
آیا شما به عشق حقیقی اعتقاد دارید؟ آیا شما به عشق در نگاه اول معتقدید؟ به عشق همیشگی و مداوم چطور؟ من فکر می‌کنم داستانهای عاشقانه ای که پیش روی شماست اعتقاد شما به عشق را محکم می‌کند. آنها مشهورترین داستانهای عاشقانه در تاریخ و ادبیات هستند. عشق آنها عشقی ابدی و جاودانه است.

1. رومئو و ژولیت

تا به امروز شاید این داستان مشهورترین دلداده‌ها باشد. این زوج مترادفی برای عشق هستند. رومئو و ژولیت یک داستان حزن انگیز نوشته ویلیام شکسپیر است. داستان عاشقانه آنها بسیار غم انگیز است.
 
داستان این دو جوان که از دو خانواده مخالف هم هستند، به این گونه است که در نگاه اول عاشق شده و عشق آنها به ازدواج انجامیده سپس دو عاشق واقعی گشته و زندگیشان را به خاطر عشقشان به خطر انداختند. بی شک گرفتن زندگی خود به خاطر همسر یکی از نشانه‌های عشق واقعی است. در نهایت مرگ نابهنگام آنها خانواده‌هایشان را به هم پیوند داد.

2. کلوپاترا و مارک آنتونی

داستان عاشقانه آنتونی و کلوپاترا یکی از به یاد ماندنی‌ترین و عاشقانه ترین داستانهاست که در همه زمانها نقل می‌شود. داستان این دو شخصیت تاریخی بعدها توسط ویلیام شکسپیر به نمایش درآمد و هنوز هم در همه جای دنیا نمایش داده می‌شود. رابطه آنتونی و کلوپاترا نمونه واقعی عشق است. آنها در نگاه اول عاشق گشتند. رابطه بین این دو جوان مقتدر، کشور مصر را در یک موقعیت قدرتمندی قرار داد.
 
اما عشق آنها رومی‌هایی که از قدرتمند شدن مصری‌ها نگران بودند را عصبانی می‌کرد. با وجود تهدیدهایی که وجود داشت، آنتونی و کلوپاترا ازدواج کردند. می‌گویند که در زمان جنگ علیه رومی‌ها آنتونی خبر دروغین مرگ کلوپاترا را دریافت کرد و با شمشیر خودش را کشت. زمانی که کلوپاترا از مرگ آنتونی آگاه شد، وحشت زده شد و خودکشی کرد. عشق بزرگ به قربانی بزرگی هم نیازمند است.

3. پاریس و هلن

به نقل از ایلیاد اثر هومر، داستان هلن و جنگ تروآ یک افسانه حماسی یونانی و ترکیبی از واقعیت و افسانه است. هلن به عنوان زیباترین زن در عرصه ادبیات در نظر گرفته شده است. او با منلوس، شاه اسپارت ازدواج کرد. پاریس پسر پریام شاه تروا عاشق هلن شد و او را ربود. یونانی‌ها ارتش عظیمی ‌به رهبری برادر منلوس، اگاممنون، فراهم کردند تا هلن را بازگردانند. هلن به سلامت به اسپارت بازگشت که ادامه زندگی خود را در شادمانی با منلوس زندگی کند.

4. ناپلئون و ژوزفین

ازدواج این دو یک ازدواج مصلحتی بود که ناپلئون در سن 26 سالگی به ژوزفین علاقه‌مند شد و با او ازدواج کرد. ژوزفین بانویی برجسته و ثروتمندترین زن به حساب می‌آمد. هرچه زمان می‌گذشت عشق ناپلئون به ژوزفین همچنین ژوزفین به ناپلئون بیشتر می‌شد اما این باعث کم شدن احترام متقابل آنها و همچنین کم شدن علاقه شدید آنها به هم نمی‌شد و به مرور زمان کهنه نمی‌شد.
 
درحقیقت عشق آنها یک عشق حقیقی بود. آنها سرانجام در عشقشان شکست خوردند زیرا ناپلئون یه یک وارثی نیاز داشت درحالیکه ژوزفین از داشتن این نعمت محروم بود. آنها با ناراحتی از هم جدا شدند و هر دوی آنها عشق و علاقه شان را تا ابد در دلهایشان پنهان کردند.

5. اسکارلت اوهارا و رِت باتلر

بربادرفته نشاندهنده یکی از آثار جاویدان ادبی است. اثر معروف مارگارت میچل، عشق و نفرت بین اسکارلت و رت باتلر را شرح می‌دهد. تنظیم وقت چیزی بود که اسکارلت و رت باتلر هیچگاه در آن با همدیگر هماهنگ نبودند. در سراسر این داستان حماسی، این زوج هیچگاه احساسات واقعیشان را به طور دائمی ‌تجربه نکردند و این حاصل بروز جنگ در پیرامونشان بود.
 
اسکارلت که دختر بی قید و آزادی بود نمی‌توانست بین خواستگاران خود یکی را انتخاب کند. تا جایی که سرانجام تصمیم به ادامه زندگی با رت باتلر شد. درحالیکه ذات دمدمی ‌اسکارلت از قبل بینشان فاصله انداخته بود. امید به طور غیرمستقیم و همیشگی در قهرمان داستان ما ظاهر شد. بنابراین رمان با این جمله اسکارلت «فردا روز دیگری است» پایان می‌یابد.

6. جین ایر و رچستر

در داستان معروف شارلوت برونته، شخصیتهای تنها و بی دوست، علاجی برای تنهایی خود یافتند. جین، دختر یتیمی ‌که به عنوان مربی وارد خانه ادوارد رچستر، مردی ثروتمند، می‌شود. این زوج غیرقابل تصور به هم نزدیک و نزدیک تر شدند تا زمانی که رچستر قلب لطیف و مهربانی را خارج از قلب خشن خود یافت.
 
رچستر علاقه شدید خود را به خاطر تعدد زوجین آشکار نمی‌کرد اما در سالگرد ازدواجشان جین متوجه ازدواج سابق رچستر شد. جین با قلبی شکسته از آنجا دور شد اما بعد از یک آتش سوزی مهیب به عمارت ویران شده رچستر بازگشت. جین، رچستر را نابینا یافت در حالیکه زن، خود را کشته بود. عشق پیروز شد و دو عاشق دوباره به هم پیوستند و در خوشی و سعادت زندگی کردند.

7. ملکه ویکتوریا و آلبرت

این داستان عاشقانه درمورد خانواده سلطنتی انگلیسی است که 40 سال در مرگ همسرش به سوگ نشست. ویکتوریا دختری با نشاط، خوش رو و شیفته نقاشی بود. او در سال 1873 بعد از مرگ عموی خود ویلیام ششم بر تخت سلطنت انگلیس جلوس کرد. در سال 1840 او با اولین پسرعموی خود پرنس آلبرت، ازدواج کرد. در ابتدا پرنس آلبرت در بعضی محافل، ناآشنا به نظر می‌رسید چون او آلمانی بود.
 
او می‌خواست که خانواده اش را به خاطر پشتکارش،صداقت و فداکاری بیش از حدش شگفت زده کند. این زوج دارای نه فرزند شدند. ویکتوریا فرزندانش را بسیار دوست داشت. او به توصیه‌های آنها در مملکت داری به ویژه سیاست اعتماد می‌کرد. زمانی که آلبرت در 1816 فوت کرد، ویکتوریا آسیب شدیدی دید. او به مدت 3 سال در محافل عمومی‌ظاهر نشد. گوشه نشینی او باعث انتقاد عموم به او شد. کوششهای بسیار در زندگی ویکتوریا شد.
 
اما تحت نفوذ نخست وزیر بنیامین در اسرائیل، ویکتوریا زندگی عمومی‌ خود را از سر گرفت و مجلسی در 1866 افتتاح شد. اما ویکتوریا هرگز سوگ همسرش را پایان نمی‌داد و تا سال 1901 تا پایان زندگی خود سیاه به تن کرد. در طی سلطنتش که طولانی ترین سلطنت در تاریخ انگلیس بود بریتانیا یک قدرت جهانی شد (خورشید هرگز غروب نمی‌کند).

8. لیلی و مجنون

شاعر برجسته ایران، نظامی‌گنجوی، شهرت خود را مدیون شعر عاشقانه اش لیلی و مجنون که از یک افسانه عربی الهام گرفته، می‌باشد. لیلی و مجنون یک تراژدی درمورد عشق نافرجام است. این داستان برای قرنها نقل و بازگو شده است و در نسخ خطی و حتی روی سرامیکها نگاشته شده است.
 
عشق لیلی و قیس به دوران مدرسه شان برمی‌گردد. عشق آنها کاملاً قابل مشاهده بود اما آنها از آشکارشدن عشقشان جلوگیری می‌کردند. قیس به دلیل تهیدستی خود را به بیابانی تبعید کرد تا میان حیوانات زندگی کند. او از خوردن غفلت می‌کرد و بسیار لاغر شده بود. به دلیل همین رفتارهای عجیب و غریب او، به وی لقب دیوانه دادند. او با عربهای بادیه نشین دوستی می‌کرد. آنها به قیس قول داده بودند لیلی را طی ستیز و زد و خوردی نزد او بیاورند.
 
در طی این زد و خورد قبلیه لیلی شکست خورد اما پدر لیلی به دلیل رفتارهای مجنون وار قیس با ازدواج آنها مخالفت کرد و بالاخره لیلی با شخص دیگریازدواج کرد. پس از مرگ همسر لیلی، بادیه نشین‌ها جلسه ای بین لیلی و مجنون ترتیب دادند اما آنها هیچ وقت کاملاً با هم آشتی نکردند. فقط بعد از مرگشان هر دو کنار هم دفن شدند.
    
9. شاه جهان و ممتاز محل

در سال 1612 دختری جوان، به نام ارجمند بانو، با فرمانروای امپراتور مغول، شاه جهان ازدواج کرد. ارجمند بانو یا ممتاز محل 14 فرزند به دنیا آورد و همسر مورد علاقه شاه جهان شد. بعد از مرگ ممتاز محل در 1629 امپراتور بسیار غمگین شد و تصمیم گرفت مقبره ای برای او بسازد.
 
او بیست هزار کارگر و ده هزار فیل را استخدام کرد و نزدیک به 20 سال طول کشید تا مقبره تاج محل کامل شد. شاه جهان هرگز قادر نبود تا سنگ سیاه مقبره را که طراحی کرده بود کامل کند.
 
او توسط پسرش عزل شد و در قلعه قرمز آگرا زندانی شد و ساعتهای تنهایی خود را به تماشای رودخانه جاونا در مقبره ممتاز محل می‌گذراند. او سرانجام در کنار معشوقش در تاج محل به خاک سپرده شد.
وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 476 تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 ساعت: 19:04

 


 
شب عروسیه، آخره شبه ، خیلی سر و صدا هست. میگن عروس رفته تو اتاق لباسهاشو عوض کنه هر چی منتظر شدن برنگشته، در را هم قفل کرده. داماد سروسیمه پشت در راه میره داره از نگرانی و ناراحتی دیوونه می شه. مامان بابای دختره پشت در داد میزنند: مریم ، دخترم ، در را باز کن. مریم جان سالمی ؟؟؟ آخرش داماد طاقت نمیاره با هر مصیبتی شده در رو می شکنه میرند تو.مریم ناز مامان بابا مثل یه عروسک زیبا کف اتاق خوابیده. لباس قشنگ عروسیش با خون یکی شده ، ولی رو لباش لبخنده! همه مات و مبهوت دارند به این صحنه نگاه می کنند. کنار دست مریم یه کاغذ هست، یه کاغذی که با خون یکی شده. بابای مریم میره جلو هنوزم چیزی را که میبینه باور نمی کنه، با دستایی لرزان کاغذ را بر میداره، بازش می کنه و می خونه :
 
 
سلام عزیزم. دارم برات نامه می نویسم. آخرین نامه ی زندگیمو. آخه اینجا آخر خط زندگیمه. کاش منو تو لباس عروسی می دیدی. مگه نه اینکه همیشه آرزوت همین بود؟! علی جان دارم میرم. دارم میرم که بدونی تا آخرش رو حرفام ایستادم. می بینی علی بازم تونستم باهات حرف بزنم.
 

 دیدی بهت گفتم باز هم با هم حرف می زنیم. ولی کاش منم حرفای تو را می شنیدم. دارم میرم چون قسم خوردم ، تو هم خوردی، یادته؟! گفتم یا تو یا مرگ، تو هم گفتی ، یادته؟! علی تو اینجا نیستی، من تو لباس عروسم ولی تو کجایی؟! داماد قلبم تویی، چرا کنارم نمیای؟! کاش بودی می دیدی مریمت چطوری داره لباس عروسیشو با خون رگش رنگ می کنه. کاش بودی و می دیدی مریمت تا آخرش رو حرفاش موند. علی مریمت داره میره که بهت ثابت کنه دوستت داشت. حالا که چشمام دارند سیاهی میرند، حالا که همه بدنم داره می لرزه ، همه زندگیم مثل یه سریال از جلوی چشمام میگذره. روزی که نگاهم تو نگاهت گره خورد، یادته؟! روزی که دلامون لرزید، یادته؟! روزای خوب عاشقیمون، یادته؟! نقشه های آیندمون، یادته؟! علی من یادمه، یادمه چطور بزرگترهامون، همونهایی که همه زندگیشون بودیم پا روی قلب هردومون گذاشتند. یادمه روزی که بابات از خونه پرتت کرد بیرون که اگه دوستش داری تنها برو سراغش.
 
یادمه روزی که بابام خوابوند زیر گوشت که دیگه حق نداری اسمشو بیاری. یادته اون روز چقدر گریه کردم، تو اشکامو پاک کردی و گفتی گریه می کنی چشمات قشنگتر می شه! می گفتی که من بخندم. علی حالا بیا ببین چشمام به اندازه کافی قشنگ شده یا بازم گریه کنم. هنوز یادمه روزی که بابات فرستادت شهر غریب که چشمات تو چشمای من نیافته ولی نمی دونست عشق تو ، تو قلب منه نه تو چشمام. روزی که بابام ما را از شهر و دیار آواره کرد چون من دل به عشقی داده بودم که دستاش خالی بود که واسه آینده ام پول نداشت ولی نمی دونست آرزوهای من تو نگاه تو بود نه تو دستات. دارم به قولم عمل می کنم. هنوزم رو حرفم هستم یا تو یا مرگ. پامو از این اتاق بزارم بیرون دیگه مال تو نیستم دیگه تو را ندارم. نمی تونم ببینم بجای دستای گرم تو ، دستای یخ زده ی غریبه ایی تو دستام باشه. همین جا تمومش می کنم. واسه مردن دیگه از بابام اجازه نمی خوام. وای علی کاش بودی می دیدی رنگ قرمز خون با رنگ سفید لباس عروس چقدر بهم میان! عزیزم دیگه نای نوشتن ندارم. دلم برات خیلی تنگ شده. می خوام ببینمت. دستم می لرزه. طرح چشمات پیشه رومه. دستمو بگیر. منم باهات میام ….
 
پدر مریم نامه تو دستشه ، کمرش شکست ، بالای سر جنازه ی دختر قشنگش ایستاده و گریه می کنه. سرشو بر گردوند که به جمعیت بهت زده و داغدار پشت سرش بگه چه خاکی تو سرش شده که توی چهار چوب در یه قامت آشنا می بینه. آره پدر علی بود، اونم یه نامه تو دستشه، چشماش قرمزه، صورتش با اشک یکی شده بود. نگاه دو تا پدر تو هم گره خورد نگاهی که خیلی حرفها توش بود. هر دو سکوت کردند و بهم نگاه کردند سکوتی که فریاد دردهاشون بود. پدر علی هم اومده بود نامه ی پسرشو برسونه بدست مریم اومده بود که بگه پسرش به قولش عمل کرده ولی دیر رسیده بود. حالا همه چیز تمام شده بود و کتاب عشق علی و مریم بسته شده. حالا دیگه دو تا قلب نادم و پشیمون دو پدر مونده و اشکای سرد دو مادر و یه دل داغ دیده از یه داماد نگون بخت! مابقی هر چی مونده گذر زمانه و آینده و باز هم اشتباهاتی که فرصتی واسه جبران پیدا نمی کنند…


وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 459 تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 ساعت: 19:01

 الگوی آموزشی خط پزشک ها!

طنز؛ راهنمای خواندن نسخه پزشک

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 391 تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 ساعت: 16:36

 گر بمیرد دختری از قبر او روید گلی!

گر بمیرند دختران دنیا گلستان میشود !

*******************

خداوند زمین را آفرید و گفت :

به به چه زیباست.سپس مرد را آفرید و گفت : جانمی این دیگه آخرشه !

و بعد هم زن را آفرید و با کمی اخم گفت : اشکالی نداره آرایش میکنه !!!

*******************

فردوسی حکیم بزرگ ایرانی که همه قبولش دارن میگه:

که پیش زنان هرگز راز مگوی ، چو گویی ، سخن بازیابی به کوی !

*******************

زنان را نباشد به جز یک هنر نشینند و زایند شیران نر !

*******************

ارنست همینگوی:

زن ها جنگ ها را شروع می کنند و مردها آن ها را ادامه می دهند !

*******************

مردها و زن ها دست کم در یک مورد اتفاق نظر دارند. هیچ کدام به زن ها اعتماد ندارند!

*******************

تحقیقات نشان داده که فقط ۲۰% مردها عقل دارند !

۸۰% بقیه زن دارند !

*******************

مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنندبر اثر کمبود حوصله طلاق می دن

ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !

*******************

مردها سه تا آرزو دارن :

اونقدر که مامانشون می گن خوش تیپ باشن !

اونقدر که بچه شون می گن قوی باشن !

و مهمتر از همه اینکه :

اونقدر که زنشون بهش شک داره دوست دختر داشته باشن !

*******************

بیشتر مردان موفقیت شون رو مدیون زن اولشون هستند و

زن دومشون رو مدیون موفقیت شون !

*******************

مرد اولی : امان از دست این زنها ! زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت !

دومی : خوش به حالت ! زن من تمام دارائی مو برداشت و نرفت !

*******************

فرق پیر دختر با پیر پسر:

اولی موفق نشده ازدواج کنه ولی دومی موفق شده ازدواج نکنه !

*******************

یه ضرب المثل آموزنده هست که می گه :

مردن برای زنی که عاشقشی از زندگی باهاش آسون تره !

*******************

مرد به زن : عزیزم ممنونم ازت ! تو اعتقاد به دین رو به زندگیم آوردی!

چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا’ وجود نداره !

*******************

اسپانیایی ها میگن :

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است !

ایتالیایی ها میگن:

عشق یعنی ترس از دست دادن تو !

ایرانی ها میگن :

“عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود!!

*******************

زنان به خوبی مردان میتوانند اسرار را حفظ کنند ولی به یکدیگر می گویند

تا در حفظ آن شریک باشند !

*******************

مهمه که بتونی دختری رو پیدا کنی که باباش پولدار باشه،

دختری که خوش تیپ باشه، دختری که دوستت داشته باشه

ولی مهم تر از همه اینه که این ۳ تا دختر نباید همدیگر رو بشناسن !!!

*******************

اگر طاووس برای ناز کردن و روباه برای فریب دادن وتمساح برای اشک ریختن وکلاغ برای

قارقار کردن داشته باشی دیگر نیازی به زن گرفتن نداری !

*******************

همیشه پشت سر هر مرد موفق ، زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره !

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 456 تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 ساعت: 16:35

 

جدیدترین کدهای پیشواز پاپ نیمه دوم آخر شهریور ۹۱

جدیدترین اهنگ پیشواز شهریور ۹۱

آخرین اهنگ پیشواز شهریور ۹۱

 ٣٣١۴٩٠٣ سوت کرم    مسلم فهیمی   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٩٠۴ خلر    مسلم فهیمی   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٩٠۵ هرایی    مسلم فهیمی   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٩٠۶ امیری طالبا    مسلم فهیمی   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٩٠٧ صنم نجما    مسلم فهیمی   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٩٠٠ ساربونی بی کلام    مسلم فهیمی   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٩٠١ کتولی    مسلم فهیمی   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٩٠٢ ها دلبرا    مسلم فهیمی   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٩۵ مولا علی    مراد مقیمی   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٩۶ سوگنامه جوان    مراد مقیمی   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٩٧ موری مادر    مراد مقیمی   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٩٨ شهید    مراد مقیمی   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٩٩ جان برار    مراد مقیمی   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٩٢ قالب امپرسیونیستی    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٩٣ رهایی    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٩۴ دو دقیقه رویا    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٩١ برای فرانسیس کلینجان    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٨٢ مرکب ۲    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٨٣ مرکب ۳    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٨۴ مرکب ۴    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٨۵ مرکب ۵    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٨۶ مرکب ۶    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٨٧ مرکب ۷    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٨٨ مرکب ۸    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٨٩ برای لیلی مرتضوی    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٩٠ دردی عمیق    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٨١ مرکب ۱    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٧۵ این روزها    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٧۶ کافه ۸۸    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٧٧ برای حامد پور ساعی    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٧٨ فانتزی تابا    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٧٩ داستان شمع و پروانه    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٨٠ سایه روشن    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٧٢ طرح شاعرانه    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٧٣ کولاژ شماره ۲    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٧۴ تولد تلخ    پیمان فخاریان   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨۶٩ برهوت    مهرداد فریار   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٧٠ تنهایی    مهرداد فریار   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨٧١ رودخانه وحشی    مهرداد فریار   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨۶۶ درچه ی شیشه ای    مهرداد فریار   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨۶٧ سقوط    مهرداد فریار   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨۶٨ بازگشت    مهرداد فریار   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٨۶۵ دایره محدود    مهرداد فریار   ٢۵٠٠ ریال    ٣٠ روز

ارسال کد به ۷۵۷۵

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 371 تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 ساعت: 16:32


 

ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بر شما مبارک

 دختری نباش که به مردی نیاز داره

دختری باش که مردی به اون نیاز داره

و این دو باهم خیلی متفاوتند  . . .

روزت مبارک

.

.

.

دختران فرشتگانی هستند  از آسمان

برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .

.

.

.

تو ببین، وحشی چشمان توأم دختر خوب

 که چنین بی سر و سامان توأم دختر خوب

 خوشترین خاطره در خلوت خونین خیال

 خواب لبخند و پری خوان توأم دختر خوب !

روزت مبارک

.

.

.

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من

با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .

دخترم روزت مبارک

.

.

.

اگه فقط یه دونه دختر خوب و مهربون توی دنیا باشه ، اون تویی . . .

روزت مبارک عزیزم

.

.

.

دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته

لحظات شاد حال و امید آینده است

تقدیم به دختر امروز و مادر آینده

روزت مبارک

.

.

.

خداوند لبخند زد

دختر آفریده شد!

لبخند خدا روزت مبارک

روز دخترای گل مبارک

.

.

.

عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری

و به تمام خواسته های زندگیت برسی

عرض تبریک به بهترین دختر دنیا

روز دختر مبارک

.

.

.

اس ام اس روز دختر

روز دختر رو بهتون تبریک میگم

امیدوارم سال دیگه مشمول این پیام نباشی و از ترشیدگی در بیایی !

.

.

.

بزرگترین سرمایه دختر و زن مسلمان «حیا» است

که ثمرة آن، مهار شهوت و تضمین عفّت او خواهد بود . . .

(پیامبر اکرم)

.

.

.

پیامک روز دختر

سالروز میلاد خانم فاطمه معصومه(س)

و روز ملی دختر را به همه بانوان پاک و آسمانی تبریک عرض می کنم.

.

.

.

پرودگارا

این بانوان زلالتر از  باران را از سربازان و مادران سربازان آقایمان قرار ده . . .

.

.

.

تقدیم به همه دختران

 همه آن موجودات پاک و الهی که وجودشان مایه حیات بشر است . . .

روز دختر مبارک

.

.

.

شعر روز دختر

میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید

روز دختر مبارک

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 436 تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 ساعت: 16:29


 آپلود سنتر

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 462 تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 ساعت: 16:08

 خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر – PC Auto Shutdown v5.3

در این مطلب از سایت لرد دانلود، نرم افزار جدید PC Auto Shutdown را آماده کرده ایم که به کمک آن می توانید خاموش کردن رایانه خود را زمان بندی کنید. زمان بندی ها همگی قابل تنظیم بوده و به وسیله آن ها می توان برای نمونه سیستم را طوری تنظیم کرد که در ساعت مشخصی از روز در طول مدت زمان تعیین شده خاموش گردد.


دانلود از لینک مستقیم – ۲٫۵ مگابایت
پسورد: ندارد

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 411 تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 ساعت: 16:07

 

تهران- روبرتو مانچینی گفت: سرخیو آگرو مهاجم منچسترسیتی از مصدومیت زانو بهبود یافته و شانس حضور در دیدار مقابل رئال مادرید در اولین بازی گروه دی لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز، این ل‍ژیونر آرژانتینی در اولین دیدار فصل لیگ برتر مقابل ساوث همپتون مصدوم شد و در نیمه اول بازی بر روی برانکار از زمین بیرون برده شد و از آن زمان تاکنون بازی نکرده است.

مانچینی بعد از عزیمت تیم منچسترسیتی به پایتخت اسپانیا گفت آگرو خوب است.

وی افزود شاید آمادگی 100 درصد نداشته باشد، چرا که از زمان مصدومیت بازی نکرده است ولی شانس بازی را دارد.

آگرو بعد از زدن گلی که این تیم را فصل گذشته قهرمان لیگ کرد برای هواداران سیتی به یک قهرمان تبدیل شده است. او مدتی در تیم آتلتیکو رقیب رئال بازی کرده و به همین دلیل بازیکنان رئال را به خوبی می شناسد.

اگرو در 11 شهرآورد، سه گل به قهرمان کنونی لالیگا زده است.

مانچینی روشن نکرد کدام یک از چهار مهاجم او روز سه شنبه به میدان می روند.

وی در مورد بالوتلی گفت او هم همانند سایر بازیکنان شانس بازی دارد.

مانچینی در پاسخ به سوالی در مورد شروع ضعیف رئال مادرید در لالیگا و اظهار ناراحتی رونالدو گفت: اگر مورینیو می خواهد دوباره لالیگا قهرمان شود باید رونالدو را شش ماه به پرتغال بفرستد و وقتی او بازگشت دوباره می توانند قهرمان شوند.

وی افزود تقویم شلوغ فوتبال در حالی که بازیکنان فقط چند هفته استراحت بین پایان رقابتهای اروپایی و شروع فصل داخلی دارند در مشکلات رئال دخیل بوده است.

مردان مورینیو روز شنبه متحمل شکست یک بر صفر مقابل سویا شدند. آنها از چهار مسابقه خود فقط چهار امتیاز گرفته اند. رئال هشت امتیاز با صدرنشین لیگ بارسلونا فاصله دارد.

مانچینی گفت شش، هفت، هشت بازی اول فصل بعد از رقابتهای اروپا واقعا سخت است.

بورسیا دورتموند و آژاکس نیز دیگر تیم های گروه دی در روز سه شنبه با هم دیدار می کنند.

وبلاگ به روز...
ما را در سایت وبلاگ به روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمدصادق khodayeeshgh بازدید : 418 تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 ساعت: 15:59